Warunki handlowe RA Construction

1. Ceny produktów i rabaty

- wszystkie ceny produktów standardowych dostępne są na naszej stronie internetowej.

- ceny produktów niestandardowych ustalane są indywidualnie.

- w przypadku dużych zamówień oferujemy rabat do 15%.

- oferta asortymentowa oraz cennik jest aktualizowana co 3 miesiące i może się różnić od poprzedniej .

2. Realizacja zamówień

- zamówienia mogą być składane telefonicznie lub mailem.

- informacje konieczne do przyjęcia zamówienia: kod produktu + ew. zmiana kolorystyki, ilość, adres dostawy, nazwę zamawiającego (firmy NIP), tel. do osoby zamawiającej.

- każde zmówienie jest potwierdzane przez dział handlowy.

- termin realizacji części zamówień dla produktów standardowych zaczyna się od 7 dni roboczych.

3. Dostawa

- Realizacja dostawy odbywa się z pomocą przewoźnika lub transportem wykonawcy zlecenia.

- Koszty transportu wyznaczane są indywidualnie dla każdego zamówienia.

- w przypadku gdy kupujący transportuje zamówienie na własną rękę, to kwestia rozładunku oraz montażu stanowisk pozostaje w kwestii kupującego.

4. Warunki płatności

- warunkiem realizacji zamówienia jest przedpłata za zamówione produkty.

- wysokość przedpłaty jest ustalana indywidualnie i jest zależna od wartości zamówienia, oraz czasu współpracy pomiędzy zamawiającym a dostawcą i wynosi od 50% do 100%.

5. Gwarancja

- wszystkie produkty firmy RA Construction są objęte gwarancją na 12 miesięcy(firmy) oraz 24 miesiące(osoby prywatne) od dnia sprzedaży.

- karta gwarancyjna produktu oraz dowód sprzedaży są dokumentami potwierdzającymi ważność gwarancji.

- reklamacje oraz uwagi do produktów powinny zostać przesłane mailem.

- gwarancja nie obejmuje zużycia powstającego w czasie użytkowania produktów, używania niezgodnie z ich przeznaczeniem, napraw lub modyfikacji bez zgody producenta oraz uszkodzeń z winy użytkownika.

Dodaj opinię:
Warunki handlowe RA Construction
5 (100%) 2 vote[s]